BAZI İLKLER ÜZÜCÜ OLABİLİR

 BAZI İLKLER ÜZÜCÜ OLABİLİR Henüz okuldaki ilk yılım. Staja ön hazırlık olması ve pratiğimizi  geliştirme amacıyla ana dersimiz olan esaslar dersi için laboratuvara uygulamaya çıkacaktık. Artık yavaş yavaş girişimleri uygulama vakti gelmişti. E tabi herkes gibi ben de heyecanlanmıştım. Sınıf mevcudu çok olduğundan dolayı  dersin hocası sınıfı guruplara ayırdı. Benim rotasyonum öğleden sonraya denk geldi. Sabah teorik dersini alır almaz laboratuvara indik.  grubum toplamda 20 kişiydi .birbirimizden kan alıp vermek amacıyla hocalarımız mevcut sınıfı ikişerli guruplara ayırdı. Benim gurup arkadaşım sınıf temsilcisi Ahmet olmuştu. Ahmetle malzemelerimizi dolaptan aldık, masaya bırakıp oturduk. Nilgün hoca bizim gurup hocamızdı. . hocamız öncelikle benim Ahmet arkadaşımdan kan alarak uygulamaya başlamamızı söyledi. Ben Ahmet arkadaşımdan kan alır almaz bu sefer de Ahmet arkadaşım benden kan alarak bugünkü uygulama girişimini sonlandıracaktık. Uygulamaya malzemelerimi hazırlayıp turnikeyi Ah

HEMŞİRELİK ÜZERİNE İLK ADIM

 KENDİMİ TANITIYORUM


Herkese merhabalar.

Ben Fatma Turus.hemsirelik bölümü üniversite öğrencisiyim.hemsirelik üzerine şimdilik blog yazılarımı yürütmeyi hedefliyorum.Ancak ilerde bilim ve teknoloji konusunda da yazmayı düşünüyorum.

Hemsirelik bölümü hayatımın dönüm noktası oldu diyebilirim.

Bunu ilerde yaşadıklarımı yazınca daha iyi anlayacaksınız ne demek istediğimi.

Hobimin ve fobinin ne olduğu hakkında pek birşeyler söyleyemem çünkü biraz radikal bir insanım.

Eylül  veya ağustos ayı itibariyle başlayacağım eğitim ve öğretim serüvenini sizlerle burda paylaşmak istiyorum.

uzun süreden beri birşeyler yazmak ve yazdıklarımın yayımlanmasını sağlamak hayalimdi.

Sanırım artık zamanı geldi.her ne kadar  bilgisayar yazılım bilgim  az olsa da sonunda kendi sitemi oluşturup yayınlayabilmek adına gösterdiğim  çabalarım sonuç buldu

umarım okuyucularım sıkılmadan benimle birlikte bu yolda yolculuğun tadını çıkarır.


Yorumlar

  1. Şimdiden başarılarının devamını dilerim kardeşim. Bu girdiğin yolda sana tüm kalbimizle inanıyor ve güveniyoruz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

HER KOLAYLIĞIN ARKASINDAKİ ZORUNLULUK

DOĞAN YENİ UMUT IŞIKLARI

BAZI İLKLER ÜZÜCÜ OLABİLİR